Nedarbo dienų valdymas: Pasakykite mums, kai nedirbsite!

Jūsų patogumui planuojame naują galimybę - nedarbo dienų valdymą EMEI.lt. Galėsite lengvai nurodyti, kuriomis dienomis negalite atlikti nuomos arba nuomoti savo daiktų. Tai yra puikus būdas valdyti jūsų nuomos grafiką ir užtikrinti, kad visi jūsų daiktai būtų pažymėti kaip nenuomojami šiomis dienomis.

Kaip tai veikia?

  1. Nurodykite nedarbo dienas: Paprastai nurodykite savo nedarbo dienas savo profilyje. Tai gali būti savaitgaliai, šventinės dienos, atostogos ar kitos dienos, kai negalite ar nenorite atlikti nuomos.
  2. Automatinis daiktų pažymėjimas: Kai tik nurodysite savo nedarbo dienas, visi jūsų nuomojami daiktai bus automatiškai pažymėti kaip nenuomojami šiomis dienomis. Tai padės išvengti nesusipratimų su nuomininkais ir užtikrins, kad neprarasite jokių užsakymų.

Tai puikus būdas užtikrinti nuomos proceso sklandumą ir jums nereikės individualiai keisti savo skelbimų ar nuomos grafiko. Viskas vyks automatiškai, pagal jūsų nustatytus parametrus.

Pavyzdys:

Imkime pavyzdį su dviračiu, kurį norite nuomoti. Jūsų nedarbo dienos yra šeštadieniais ir sekmadieniais. Penktadienį jūsų dviratis yra išsinuomotas vartotojui. Jis galės naudotis dviračiu šeštadienį ir sekmadienį bet negali jo gražinti, nes tai nėra jūsų darbo dienos. Tačiau jis gali grąžinti dviratį pirmadienį, kai jūs vėl dirbate. Tokiu būdu abi pusės lieka laimingos, nes nėra sutrukdoma ar nutraukiama nuoma dėl nedarbo dienų.

Leiskite EMEI.lt jums padėti valdyti jūsų laiką ir patirti maksimalų patogumą nuomojantis ir nuomotis.