Ka daryti jeigu kažkas neveikia?

Jeigu kažkas neveikia, štai veiksmai, kuriuos galite atlikti:

  1. Patikrinkite, ar tai nėra tik jūsų įrenginio klaida. Pabandykite atlikti veiksmus per mobiliosios arba internetinės programėlės versiją, naudodamiesi savo iOS ar Android įrenginiu, arba tiesiogiai per internetinį puslapį www.emei.lt.
  2. Jei klaida pasireiškia abiejose vietose (programėlėje ir internetiniame puslapyje), neskubėkite pranešti mums apie tai, nebent tai yra labai svarbu laiko atžvilgiu. Prieš tai, susisiekite su mumis el. paštu support@emei.lt, ir mes stengsimės jums kuo greičiau padėti.
  3. Svarbu pateikti kuo daugiau informacijos apie problemą ir tai, ką norite atlikti. Tai padės mums greitai jums padėti, nereikalaujant papildomų klausimų, kurie užtrunka daug laiko, kol visa reikalinga informacija bus surinkta.

Kuo išsamesnė informacija, tuo geriau galėsime suprasti ir išspręsti jūsų susiduriamą problemą. Būkite kuo tiksliau ir aprašykite konkrečias klaidas ar veiksmus, kurių bandėte imtis. Mes sieksime kuo greičiau išanalizuoti ir išspręsti jūsų kylančią problemą.